Bu Blogda Ara

29 Ağustos 2015 Cumartesi

KULEDEN SAÇLARINI SARKITTI VEEEE :)

         
             Yağmurlu bir Niğde akşamından merhabalar, bir şeyler karalamak için tabiki böyle havaları beklemiyorum. Ama mis gibi yağmur kokusuyla, bir de radyonda güzel şarkılar çalıyorsa, ne duruyorsuuun bloğa yazsana bloğa yazsanaaa derler adama:) Merak etmeyin sonunu helvaya bağlamayacağım :D

          Evet bir aylık evli bir Reyhan var karşınızda. 2014’ün Kasım ayından beri koşturuyoruz sevdiceğimle. Ve mutlu son. Düğünüm her genç kızın hayal ettiği gibi romantik slow müzikler eşliğinde geçmedi tabiki :) Bol oynamalı bol halaylı güzel bir düğünümüz oldu :)

        Düğün öncesinde aman şu da eksik kalmasın aman şunu da alayım, o site senin bu site benim şeklinde tamamen ev eşyası odaklı yaşıyorsun bir dönem:) Tabi evin istediğin gibi olunca değiyor bütün yorgunluklara. Düğün sonrasında ise hayat amacını kaybetmiş gibi bir boşluğa düşüyorsun :) Meğer ne çok meşgul ediyormuş zihnimi. Evlenecek arkadaşlar telaşlanmasın, 1-2 hafta sonra normale dönüyor, kendini vizyondan hiç çıkmayan ‘Bugün ne yiiceeez ve nasıl yapıcazz’ seremonisine bırakıyor:D Yemek yapmayı tabiki biliyorum sevgili arkadaşlarım ama önemli olan lezzetli yemek yapabilmek demiş atalarımız:) Bu konuda umudumu yitirmedim, çalışmalarım son sürat devam etmektedir:) 
         Bu arada balayını nerde ve nasıl geçirdiğimizden bahsetmedim, onu da bir başka yazımda paylaşacağım sizlerle. 
            Geç kalmayın sevin, sevilin, evlenin:) ömrünüz balayınız gibi güzel geçsin, kuleden sevgiler...
       

10 yorum:

  1. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunuzu takibe aldım bende bekliyorum ;)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiniz, blogunuzu beğendim takipte kalacağım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Reyhan Hanım,
    Hayırlı uğurlu olsun, tebrik ederim. Allah mutluluğunuzu bir ömür daim etsin inş. Evlendikten sonra ben şaşkın ördek yavrusu gibi olmuştum. Ailemden uzağa yurtdışına, eşimden başka kimseyi tanımadığım bir yere taşınmıştım. O yoğunluktan çıkıp da böyle bir durgunluk, bana 6 ayda 5 kilocuk olarak dönmüştü :) Bende de iş bulup, günlerin nasıl geçtiğini anlamamaya başlayınca herşey normale dönmüştü :)

    Bu arada blog keşif etkinliğinde farkettim sizi.Takibe aldım. İlginizi çekerse benim de şirin bir bloğum var, sizi de beklerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiniz efendim sefalar getirdiniz, güzel dilekleriniz için teşekkürler, evlilik zaten başlı başına farklı bir şey, bir de aileden uzakta, bir de farklı topraklarda gerçekten işiniz zormuş. Umarım sizin de mutluluğunuz bir ömür sürer. Bloğunuza geldim, güzel bir bloğunuz var. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuzu GFC üzerinden takibe aldım :)
    Ben de bekliyorum! :)
    http://dusesingunlugu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuzu GFC ve G+dan takibe aldım . Bana da takibe beklerim.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba , blog keşif etkinliğinden geliyorum ve bloğunuzu takibe aldımmm:)
    Benim bloğuma da beklerim , sevgilerimle...
    www.grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Merhabaa blog keşif etkinliğinden geliyorum takibe aldımm
    bende beklerim :)
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Mrrhaba bog kesif etkinliginden geliyirum blogumada beklerim

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar, takipteyim ben de beklerim :) http://makyaja-dair-hersey.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil